NILAUM SA WALA |Bisaya Poetry

una sa tanan nagsugod gyud ta sa amigo ug amiga

atong tayma, wala ra

mag-joke joke pa gani ta

apan sa hikalit nga panghitabo

ambot ba

crush naman tingali tika

pero gitago ko ra.

 

aning tayma, kuyug-kuyug gihapon ta

manglaag uban sa atong barkada

pero aning tayma

nakaila nako anang gitawag nga awkward.

siguro, nakabantay sila

kay gisungog naman hinuon tang duha

mopahiyom ra baya ka

wala lang ka kahibaw nga gikilig na ni imong ‘miga

ug nisamot na hinuon ug asa.

 

nag-abot ta’ng mag-barkada

naa kay gipaila-ila

nahikurat sila

ug mas labaw na ko.

 

wala ko nakapanagang

awahi na kung manap-ong pa ko sa akong dunggan

sus bai, du’t ang kasakit sa akong dughan

pero unsaon ko man?

pugngan na lang ning mga luha

kinsa man ko’ng maguol nga happy man ka?

kinsa man ko’ng mu-asa nga unta dunay kita nga anaa naman diay nanag-iya?

 

gisungog ka nila

niya

ug walay nakahibaw nga sakit na

kay lagi

nag smile-smile ra ni imong ‘miga.

 

Leave a comment